Selasa, 30 September 2014

Kedai mee Daud Mat Jasak

Jalan jalan cari makan,
the best ever jjcm, makan kuey teow celup dgn sup pelbagai jenis yong tau fu.. memang terbaik. Kedai ni salah satu feveret aku di bandaraya ipoh. Sape2 yg dtg ipoh aku suggest try la k.teow celup dia mmg terbaik, bukan tu je yg ada , mee kari, k.teow goreng, mee celup nasi lemak pon ader. Tp tiap kali dtg aku mesti nk mkn k.teow celup dia. Kedai ni kecik je, betul2 tepi jalan. Walaupun kecik tp org sentiasa ramai even sebenanya ada kedai sebelah dia yg agak cantik dr kedai mat jasak ni, tp org still nk himpit jgk kat kedai mat jasak ni. Mungkin kerana taste nye yg memikat kolbu.. 

Di sini aku sertakan sekali gambar k, teow celup siap dgn supnya  yg aku makan utk tatapan korang...

2 ulasan:

  1. hi cik zu, nice blog. memang tengah cari sangat kat mana kedai yang jual mee celop kat area ipoh ni. tapi maaf ye, boleh tak secara detail sebutkan lokasi kedai mat jasak ni, dan juga waktu operasinya. so boleh saya pergi 😊 maaf susahkan. terimakasih daun keladi, lain kali tanya lagi.

    BalasPadam
  2. Pertama sekali, Thanks kerana sudi membaca entry sy. Kedai mee daud ni berdekatan dgn UTC ipoh je.

    BalasPadam