Khamis, 16 Jun 2016

Ramadhan dan resepi mudah berbuka dan sahur

Assalammualaikum w.b.t

Lama rasanya tak update blog. Naik besawang dah. Hari ni 16 jun 2016. Bersamaan 11 ramadhan 1437 hijrah. Selamat berpuasa kpd seluruh umat islam di dunia. Tak lama lagi nk raya. Apa yg penting, amal ibadat sepanjang ramadhan. Lps tu baru fikir soal raya.

Tahun nk kebanyakan juadah berbuka puasa dan sahur aku masak sendiri. Berbeza dgn tahun sebelumnya. Banyak yg beli.

Dan oleh demikian aku berbesar hati nk kongsikan resepi2 yg pasti memikat hati sesiapa yg gemar masakan yg ringkas2 dan mudah sekejap siap. Aku ni tak la teror sgt memasak. Tp setakat nk isi perut 3 ke 4 org tu bole sgt.

Utk entry ni aku tak sempat nk sediakan resepi2 yg dah aku buat. Insyaallah next entry aku akan kongsikan. Sekian dulu utk kali ini. Jumpa lagi. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan